kolmapäev, 30. jaanuar 2008

Vana ja uus

Meie majapidamises lähevad arvutid siis rikki, kui ma kuskil reisil olen ja Anu üksi kodus. Nii juhtus see 2005. aasta septembris, kui ma olin nädal aega Ungaris — tookord ütles üles arvuti kõvaketas. Uuesti juhtus äpardus paar nädalat tagasi, just sel hommikul, kui ma olin oma nädalapikkusele Eesti-reisile asunud. Seekord ei andnud arvuti ühtki elumärki, mis tähendas, et toiteplokk oli pärast 6-aastast töötamist otsad andnud. Eestist tagasi jõudes seadsime sammud arvutipoodi ja tõime koju juba mitu aastat tagasi väljavalitud arvutikorpuse — Antec Sonata — mis näeb välja sama stiilne kui tiibklaver. Pärast 4-tunnist nokitsemist oli vana arvuti sisu uude korpusesse ümber tõstetud ja elu võis jälle tavapäraselt edasi minna. (On's elu ilma arvutita üldse võimalik?)

Vana ja uus

Kommentaare ei ole: