esmaspäev, 14. jaanuar 2008

1149

Käes on minu jalgratta odomeetri nullimise aeg ning nüüd viimane hetk üles kirjutada, mis oli 2007. aasta tulemuseks. 1149 ongi see kilomeetrite arv, mis mu ratas ühe aastaga läbi sõitis. Kui aus olla, siis siia hulka kuulub ka kaks lühikest otsa sellest aastast ning mõned kilomeetrid sellest ei ole mina sõitnud, vaid mõni meie külalistest, kes on ratast laenanud. Samas pole minu sõidu ajal ka alati spidomeeter peal olnud, nii et umbes nii palju ma 2007. aastal sõitsingi (piilusin Taavi odomeetrit ka, tal oli vähem:)
Ka eelmistel aastatel olen ma üles kirjutanud, palju sai aasta jooksul läbitud. Paraku on tihti kirjutamiseks mingi nii kindel koht, et hiljem seda üles leida keeruline. Seega 2006 ja 2004 on hetkel teadmata, kuid leidsin, et 2005 sõitsin ma 2183 km. Siis me tegime Hollandis 2-nädalase rattamatka, mille jooksul läbisime natukene üle 1000 km.
Nüüd aga jälle uue hooga otsast pihta numbreid kasvatama!

Kommentaare ei ole: