teisipäev, 8. juuli 2008

Söömaaeg me akna taga

Hommikul avanes mulle siis selline vaatepilt, ei olnud meeldiv. Igaljuhul tundus talle einestamiseks koht sobilik ja et mina toas ringi liikusin, ei paistnud teda segavat. Mis linnuga tegemist on, ma ei tea. Ehk mingit liiki pistrik, kes pidi ka nt Mecheleni katedraali tornis pesitsema. Igal juhul ma loodan, et talle see koht meeldima ei hakanud ja ta enam siia tagasi ei tule.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma vaatasin nüüd netist linnupilte, pigem tegemist tavalise kanakulliga.

Anonüümne ütles ...

Mis seal ikka, loodus on loodus ja õnneks inimese meeldimisest ei küsi :-)
Aga lind võib olla nii isane kanakull kui raudkull. Ei tea kuis üsna metsatus Belgias, kuid Eestis on kanakull suurte metsamassiivide elanik ning inimese lähedale eriti tulla ei taha.

Anonüümne ütles ...

Lugesin nüüd kirjeldused kana- kui ka raudkulli kohta läbi. See oli siis raudkull, arvan nüüd. Seda nii suuruse kui ka elukoha järgi. Aitäh eelnevale kommenteerijale:)