neljapäev, 2. november 2006

Juhtum 3280

Suur oli Anu üllatus täna, kui ta politseist teate sai, kus seisab kirjas: "Teie omand on üles leitud ja võite sellele järele tulla." Eks ma homme saan teada, mille ma ära olen kaotanud :-)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

heee! :) kas said juba teada, misse oli? mudugi on äärmiselt tore, et a) politseis selliste asjadega tegeletakse (sest ilmselgelt on tegu millegi väikse/tähtsusetuma asjaga, mudu oleksid märganud kadumist), b) on inimesi seal Belgias, kes hoolivad ja leitud asjad politseisse viivad... vä?

Anonüümne ütles ...

See väike tähtsusetu asi oli minu Eesti ID-kaart:-) No ma tõesti ei tea, kunas ta kadus. Ja selliseid asju ei märka ma enne, kui neid vaja läheb, no nt mõned tunnid enne lennuki väljumist:) Õnneks on pass ka veel olemas.

Anonüümne ütles ...

huuuh! vedas!